Wybierz producenta

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin

Zachęcamy do zapoznania się z kompletnym regulaminem obowiązującym w naszym sklepie internetowym. Można przeczytać go klikając w ten odnośnik. »


Kto może zamawiać?

Zamówień w aptekasar.pl mogą dokonywać tylko zarejestrowane osoby. Koszyki są prowadzone również dla niezarejestrowanych użytkowników.

Jednorazowo można zamówić i kupić maksymalnie 3 sztuki danego produktu.

Maksymalna waga jednej paczki wynosi 2 kg. Po przekroczeniu masy 2 kg towar zostanie wysłany jako kolejna paczka.


Co się dzieje po wysłaniu zamówienia?

Każde zamówienie wymaga potwierdzenia przez klienta. Aby zatwierdzić złożone zamówienie, wystarczy kliknąć w link wysłany na adres mailowy. Wysłane do nas zamówienia są następnie sprawdzane pod kątem dostępności produktów i możliwości wysyłki w przeciągu określonego czasu, status zamówienia wyświetla wtedy "w trakcie weryfikacji". Gdy wszystkie produkty są dostępne, klient dostaje mailowe potwierdzenie zmiany statusu zamówienia na "przyjęte do realizacji". Następnie dostaniecie Państwo jeszcze jednego maila z danymi do przelewu, dopiero w tym momencie można już regulować płatności. Jeżeli brakuje części produktów, obsługa zaproponuje mailowo zmianę lub anulowanie zamówienia. W wypadku niedostępności, klient również zostanie o tym powiadomiony tą drogą, dlatego prosimy Państwa o regularne sprawdzanie poczty e-mail podczas trwania realizacji zamówienia.


Płatności

Za zakupy w Aptece SAR można płacić w następujący sposób:


1) Przelewem

Chcąc dokonać płatności przelewem należy wybrać odpowiednią opcję po dodaniu produktów do koszyka, rodzaj płatności i rodzaj przesyłki. Czas przeznaczony na wykonanie przelewu to 5 dni (liczone od momentu otrzymania e-maila z informacją, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji, dopóki nie otrzymają Państwo maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji prosimy nie dokonywać płatności). Jeżeli przelew nie zostanie wykonany do tego czasu, zamówienie zostanie anulowane. Więcej informacji »


Numer konta:

73 1160 2202 0000 0002 3183 3855 (Bank Millennium)


Dane do przelewu:

Medix sp. z o. o.
ul.Jodłowa 13a
83-110 Tczew

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia i nazwiska.

Wysyłka

Nasza apteka w sposób szczególny dba o dostarczenie zakupionych przez Was produktów w stanie nienaruszonym i w jak najszybszym terminie.

Koszt przesyłki naliczany jest przez aptekę po zatwierdzeniu zamówienia i jest zależny od wagi przesyłki, rodzaju płatności oraz wybranego dostawcy przesyłki.


Poczta Polska:

- przelew: 13,00zł

- przelew priorytet: 15,00zł


Kurier:

- przelew: 13,99zł

Przy dokonaniu jednorazowego zakupu na kwotę 250zł - przesyłka kurierem GRATIS! Więcej informacji


Opcje dostawy a kompletowanie i wysyłanie zamówień.

Zakupione przez Państwa produkty kompletujemy i wysyłamy maksymalnie w przeciągu 10 dni roboczych od wpłaty na konto. W większości przypadków cała procedura trwa do 5 dni. O podejmowanych akcjach informujemy drogą mailową, cały czas można też sprawdzać status zamówienia na naszej stronie. Kompletowanie produktów rozpoczniemy dopiero po uiszczeniu przez zamawiającego odpowiedniej kwoty. Jeśli paczka nie może zostać wysłana tego samego dnia, status będzie wskazywał na "gotowy do wysyłki" zamiast "przesyłka wysłana".
Więcej informacji na temat czasu realizacji zamówienia znajdą Państwo klikając w ten odnośnik ».
Do każdego zamówienia automatycznie dołączana jest faktura VAT.

Zamykanie zamówień.

Zamówienie zostaje zamknięte w chwili wysłania paczki. Może być również zamknięte z powodu anulowania. Ewentualne reklamacje należy przesyłać na mail podany w dziale kontakt.


Bezpieczeństwo i ochrona danych

Zapewniamy bezpieczeństwo wszystkim naszym klientom pod względem jakości zakupionych produktów i ochrony danych osobowych. Więcej informacji »

Ustawa o ochronie danych osobowych »

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep internetowy Shoper.pl